Santiago loves Ghana - Reisverslag uit Geel, België van Paula Dyck - WaarBenJij.nu Santiago loves Ghana - Reisverslag uit Geel, België van Paula Dyck - WaarBenJij.nu

Santiago loves Ghana

Door: Karin, Chris en Paula

Blijf op de hoogte en volg Paula

20 Juni 2017 | België, Geel

Lieve mensen allemaal, met veel vreugde kan ik jullie meedelen dat mijn sponsortocht naar Santiago voor Ghana vorig jaar €1000 opgebracht heeft. Er bleek grote noodzaak te zijn aan een schoolbusje, maar het bleek onhaalbaar om het ginder aan te kopen. Daarom werd er hier naar uitgekeken om dit toch te realiseren. Mijn voettocht naar Santiago was onderdeel van deze poging…
Welnu, mijn hartelijkste dank, mede dankzij jullie gulle steun is er voor de kindjes in Ghana een schoolbusje aangekocht!!!

Maar uit de kosten zijn ze nog niet: ze gaan het busje zelf naar Ghana brengen, een rit van 7600 km door een groot stuk van Afrika. Er moet benzine gekocht worden, de rechten om door sommige landen te trekken moeten (soms heel duur) afgekocht worden…
Daarom hebben we besloten om met 3 vriendinnen, waarvan er één, Karin, ook een van de Ghanagangers is, opnieuw een sponsortocht naar Santiago de Compostela te doen, de laatste 100 km gaan we op 5 dagen proberen te lopen.
Hiervoor zouden we graag nog eens op jullie een beroep willen doen, laat aub nogmaals jullie hart spreken, en help ons om de kindjes van Ghana een beter leven te geven!!!
Onze belevenissen kunnen jullie net als vorig jaar weer volgen op deze blog.
Vanwege 3 dankbare pelgrims: Karin, Chris en Paula xxx

Rekeningnummer: BE45 7450 1404 7689 - op naam van Trè.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Geel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2017

Aangekomen!!!

05 Augustus 2017

Vrijdag

02 Augustus 2017

Melide

01 Augustus 2017

Eerste stapdag

01 Augustus 2017

Het vertrek
Paula

Nooit gedacht, maar toch terug op sponsortocht naar Santiago de Compostela, al gaan we nu slechts de laatste 100 km doen... Op 31 juli zijn we weer weg, we zetten onze schouders weer onder het project Ghana, en deze keer stapt Karin, één van de Ghanagangers mee, samen met nog een vriendin, Chris. En ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie weer massaal gaan sponsoren, zodat de kindjes van Ghana ook een beter leven krijgen... Hartelijk dank!!! Rekeningnummer: BE45 7450 1404 7689 op naam van Trè

Actief sinds 20 Juni 2017
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 4307

Voorgaande reizen:

20 Juni 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: