Aangekomen!!! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Paula Dyck - WaarBenJij.nu Aangekomen!!! - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Paula Dyck - WaarBenJij.nu

Aangekomen!!!

Door: Paula

Blijf op de hoogte en volg Paula

06 Augustus 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Zaterdag zijn we om 7.15u vertrokken op Monte do Gozo voor de laatste 5 km. Die hebben we heel rustig en ontspannen gelopen met ons einddoel vlak vaar onze neus.
Onderweg nemen we nog de tijd voor een lekker ontbijt, en dan gaan we voor de laatste kilometers.
En om 9.30u bereiken we dan eindelijk de kathedraal waarvan we op Monte do Gozo al een glimp mochten opvangen. Onze eerste gang gaat naar het pelgrims bureau waar we ons Compostelaat ophalen, en daarna vinden we een vriendelijke mede-pelgrim die bereid is om een foto van ons te nemen vóór de kathedraal.
Daarna gaan we op zoek naar een slaapplaats, en dan is er tijd om nog even den toerist uit te hangen!!!
Zondagavond gaan we weer naar de luchthaven, en daar zullen we proberen nog een uiltje te knappen in afwachting van het inchecken om 4u.
Zo, dit was het weer, hartelijk dank voor de steun die we van jullie mochten ontvangen, en tot weldra in België!
Groetjes van Karin, Chris en Paula xxx

Eerste stapdag

01 Augustus 2017

Het vertrek
Paula

Nooit gedacht, maar toch terug op sponsortocht naar Santiago de Compostela, al gaan we nu slechts de laatste 100 km doen... Op 31 juli zijn we weer weg, we zetten onze schouders weer onder het project Ghana, en deze keer stapt Karin, één van de Ghanagangers mee, samen met nog een vriendin, Chris. En ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie weer massaal gaan sponsoren, zodat de kindjes van Ghana ook een beter leven krijgen... Hartelijk dank!!! Rekeningnummer: BE45 7450 1404 7689 op naam van Trè

Actief sinds 20 Juni 2017