Vrijdag - Reisverslag uit Melide, Spanje van Paula Dyck - WaarBenJij.nu Vrijdag - Reisverslag uit Melide, Spanje van Paula Dyck - WaarBenJij.nu

Vrijdag

Door: Karin

Blijf op de hoogte en volg Paula

05 Augustus 2017 | Spanje, Melide

Gisteren zijn we om 6.50u uit Melide vertrokken met lichte motregen. In de loop van de voormiddag klaarde het echter op en kwam het zonnetje piepen. Om 12u bereikten we reeds ons doel volgens de planning voor die dag, namelijk Arzúa. Maar de beentjes waren nog goed en dus trokken we verder.... Helaas vonden we geen slaapplaats meer op de volgende halte waardoor we noodgedwongen nog eens 5 km moesten stappen...
Maar onze lange trip van 26.7 km werd beloond met een gezellige kamer en een keigoede douche.
Na een voor de een goede en voor de ander minder goede nachtrust en een stevig ontbijt zijn we vandaag gestapt van Salceda naar Monte do Gozo, weer 24 km! Dus.... nog 5 km te gaan morgen en dan bereiken we ons einddoel Santiago de Compostela!

Verslag uit: Spanje, Melide

Eerste stapdag

01 Augustus 2017

Het vertrek
Paula

Nooit gedacht, maar toch terug op sponsortocht naar Santiago de Compostela, al gaan we nu slechts de laatste 100 km doen... Op 31 juli zijn we weer weg, we zetten onze schouders weer onder het project Ghana, en deze keer stapt Karin, één van de Ghanagangers mee, samen met nog een vriendin, Chris. En ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie weer massaal gaan sponsoren, zodat de kindjes van Ghana ook een beter leven krijgen... Hartelijk dank!!! Rekeningnummer: BE45 7450 1404 7689 op naam van Trè

Actief sinds 20 Juni 2017