Eerste stapdag - Reisverslag uit Ligonde, Spanje van Paula Dyck - WaarBenJij.nu Eerste stapdag - Reisverslag uit Ligonde, Spanje van Paula Dyck - WaarBenJij.nu

Eerste stapdag

Door: Paula

Blijf op de hoogte en volg Paula

01 Augustus 2017 | Spanje, Ligonde

Wauw, we hebben onszelf vandaag overtroffen!!! 27km, waarvan 80% van de weg bergop! Morgen zullen we waarschijnlijk goed stijf zijn, maar vandaag zijn we enkel fier op onszelf.
Vanmorgen, toen het nog donker was zijn we in Sarria vertrokken, en kort na Ferreiros konden we de paal van de 100 km omarmen. Rond 7.40u hebben we de inwendige mens versterkt, en daarna zijn we verder getrokken naar Portomarin, een mooi en gezellig stadje aan de rand van een stuwmeer.
Na een korte rustpauze zijn we verder gestapt naar Gonzar, en vervolgens naar Ventas de Naron, Logo de en Eirexe, waar we uiteindelijk een slaapplaats gevonden hebben. Vandaar dus de 27 km, want volgens ons oorspronkelijk plan zouden we na 21 km in Ventas de Naron gestopt zijn...
Groetjes van Karin, Chris en Paula. Xxx

• 01 Augustus 2017 - 21:05

Carine Wuyts:

Wauw, wat een prachtige prestatie. Doe zo voort.!!

Verslag uit: Spanje, Ligonde

Eerste stapdag

01 Augustus 2017

Het vertrek
Paula

Nooit gedacht, maar toch terug op sponsortocht naar Santiago de Compostela, al gaan we nu slechts de laatste 100 km doen... Op 31 juli zijn we weer weg, we zetten onze schouders weer onder het project Ghana, en deze keer stapt Karin, één van de Ghanagangers mee, samen met nog een vriendin, Chris. En ik hoop uit de grond van mijn hart dat jullie weer massaal gaan sponsoren, zodat de kindjes van Ghana ook een beter leven krijgen... Hartelijk dank!!! Rekeningnummer: BE45 7450 1404 7689 op naam van Trè

Actief sinds 20 Juni 2017